Tejszínhabos grillázs szelet




Tészta:
4 tojásos piskótalapot sütök

Krém:
10 dkg porcukor
6-7 dkg darált dió
10 dkg porcukor
20 dkg málna
4 dl habtejszín
2 evőkanál porcukor

A piskótát a legnagyobb sütőpapíros tepsiben sütöttem, ami 40 × 34 cm-es. Amikor kihűlt, 3 egyenlő lapra vágtam. A 10 dkg porcukrot egy kisebb edénybe tettem és felolvasztottam. Az olvadt forró cukrot két lapra kanállal ráfolyattam, a harmadikra nem tettem, mert az lett a felső lap. A tejszínt 2 kanál porcukorral habbá vertem. A másik 10 deka porcukrot is felolvasztottam és beletettem a darált diót, egy-két pillanat múlva pedig margarinnal lekent márványlapra kiöntöttem, kihűtöttem és összetörtem. Az összetört grillázst a felvert tejszínhab 2/3 -ába beleforgattam, majd ezzel a krémmel a cukros lapokat megkentem. Rátettem a harmadik lapot, ezt pedig tejszínhabbal vontam be. Az egy harmad tejszínbe málnaszörpöt tettem, és ezzel színeztem. A tetejét málnaszemekkel díszítettem.
Nagy sikere volt, finom és szép sütemény. A grillázs valami isteni benne, a málnaszemekkel csodás ízt ad!

Domján Mária receptje.


Ha neked is tetszett a recept, oszd meg másokkal! Köszönjük!


Elkészítése itt található:

Süti ajánlataink:

Megosztás




 







http://ezatutirecept.blogspot.com/2015/02/bolyi-turos-lepeny-nagyon-szeretjuk.html