Meggyes-gesztenyés

KÉP


Tészta:
4 tojásból sütött kakaós piskóta

Krém:
2 csomag vaníliás pudingpor
5 dl tej
10 dkg fehér csokoládé
14 dkg margarin
25 dkg gesztenyemassza
kevés rum és vanília aroma
30 dkg magozott meggy

Díszítés:
csokimáz
tejszínhab

A krémhez a pudingokat 5 dl tejjel megfőztem cukor nélkül, majd még melegen belekevertem 10 dkg tördelt fehér csokoládét. Az így elkészült krémet 15 dkg margarinnal kihabosítottam. Rákentem a tésztára, de egy keveset kivettem belőle, ahhoz adtam 25 dkg gesztenyemasszát, egy kis rumot, vaníliát, majd ezt is egy kevés kivételével rákentem a fehér csokoládés krémre. Kb. 30 dkg magozott meggyet kevertem a maradék krémhez, és ezt a közepére, egy csíkban raktam rá, majd félbehajtottam. A krémeket a szélénél vékonyabban kentem, a közepére bővebben. A tetejét csokival bevonhatjuk, tejszínhabbal díszíthetjük. Nagyon finom!
Ez a süti kicsit kifogott rajtam (saját szüleményem), nem méricskéltem, kicsit sok lett a krém, nem olyan lett a formája mint akartam, de finom lett, mind megettük.

Ménesi Magdi receptje.

Ha neked is tetszett a recept, oszd meg másokkal! Köszönjük!

Forrás és még több receptek:


Nézzétek meg ezt a finom sütiket is!

Megosztás




 







http://ezatutirecept.blogspot.com/2015/02/bolyi-turos-lepeny-nagyon-szeretjuk.html