GESZTENYÉS CHEESECAKE


Megosztás

 
Nyomtasd ki! Print Friendly and PDF
 
alap:
250 g Digestive keksz
50 g vaj

krém:
500 g ricotta
125 g cukor
3 tojás
3 tojássárgája
250 ml tejszín
1 tk vanília esszencia
2 ek brandy (elhagyható)
350 g gesztenyemassza (ha nincs, 500 g friss gesztenye megfőzve, hámozva, áttörve)

szóráshoz:
kakaó

tálaláshoz:
csokiszósz Wise Lady-től

A sütőt 140 fokra előmelegítettem és a sütő aljába egy kis edénybe vizet tettem.
(Erre azért van szükség, hogy a cheesecake ne repedjen meg sülés közben.)
Az alaphoz a kekszet a konyhai robotgép késes részével összezúztam, hozzákevertem az olvasztott vajat és egy 23 cm-es sütőpapírral bélelt formába nyomkodtam.
A krémhozzávalóit összeturmixoltam (nagyon folyós lesz, de nem kell aggódni), csak épp annyira, hogy homogén legyen.
Ráöntöttem a kekszalapra és 1 óra 10 perc alatt megsütöttem.
Hűlni hagytam kicsit, majd kakaót szitáltam rá és egy éjszakát a hűtőben pihentettem.
Csokiszósszal leöntve tálaltam.



Forrás itt található:

Megosztás




 







http://ezatutirecept.blogspot.com/2015/02/bolyi-turos-lepeny-nagyon-szeretjuk.html