TÚRÓS PUFFANCS


Megosztás

 
Nyomtasd ki! Print Friendly and PDF

 35 dkg liszt       
1 tojás
1 dl tej
12,5 dkg túró ( ricotta )
20 dkg cukor
1/2  tk sütőpor
1 tk vanília
10 dkg csokoládédarabka, vagy mazsola

Robotgépbe tettem a tojást, a tejet, a túrót, a vaníliát és a cukrot és összedolgoztam.
Hozzátettem a süzőporral elkevert lisztet és azzal is összedolgoztam.
Végül hozzákevertem egy kanállal a csokicseppet.
Egy ragacsos masszát kaptam.
Lisztes kézzel evőkanálnyi labdákat formáztam és sütőpapírral bélelt tepsire tettem.
Lekentem egy kis tejjel őket.
180 fokra előmelegített sütőben 15-20 perc alatt sültek meg.

Ha neked is tetszett a recept, oszd meg másokkal! Köszönjük!


Forrás és még több receptek:



Megosztás




 







http://ezatutirecept.blogspot.com/2015/02/bolyi-turos-lepeny-nagyon-szeretjuk.html