Pudingos álom

KÉP

 Tészta:
5 tojás
20 dkg porcukor
20 dkg liszt
1 dl tej
1 dl olaj
1 csomag sütőpor
vaníliás cukor ízlés szerint

Krém:
2 csomag bármilyen pudingpor
ízlés szerinti mennyiségű cukor
1 liter tej

Először a pudingot főzzük meg szokásos módon, majd hagyjuk állni, míg kikeverjük a tésztát.
 A tésztához valókat, mint a kevert tésztát gyorsan kikeverjük, kikent, morzsával hintett tepsibe öntjük, majd rácsorgatjuk a pudingot. A pudingnak nem kell hidegnek lennie. Lassú tűzőn megsütjük, és csak hidegen szeleteljük, mert melegen kifolyik a puding.
Gyorsan elkészíthető, nagyon finom sütemény. A tésztát ízlés szerint variálhatjuk, pl. lehet kakaós vagy diós, de készíthetünk egyszerre kétféle, márványos tésztát is. A pudingot ugyanúgy lehet variálni, ki milyet szeret, pl. a kakaós tészta nagyon finom puncsos, vagy gyümölcsös pudinggal. Sok sikert és jó étvágyat kívánok!


Szabókiné Jung Andrea: “Én most egy 23 cm-es kerek tortaformában készítettem, de szerintem egy közepes méretű tepsibe illik ez a mennyiség. A tésztát elfeleztem, a felébe kakaót kevertem, hogy márványos legyen, a puding pedig puncsos volt. A formába töltéskor kicsit csalós, mert kevésnek tűnik a tészta a pudinghoz képest, de bátran csorgassátok, mert sütés után szép is lesz, meg finom is! 170-180°C-on sütöttem, az időt nem néztem, de elég sokáig, hogy biztos átsüljön a formában a vastag tészta.”
Tóth Lászlóné Gyöngyi receptje.

Ha neked is tetszett a recept, oszd meg másokkal! Köszönjük!
Forrás és még több receptek:



Megosztás




 







http://ezatutirecept.blogspot.com/2015/02/bolyi-turos-lepeny-nagyon-szeretjuk.html